FAQ

Betaal ik verzendkosten?
Bij een orderwaarde onder de € 50,- betaald u € 5,- administratiekosten.

Bij een niet franco order betaald u vrachtkosten. Uw francogrens vindt u terug in uw account. Overzicht vrachtkosten:

Kan ik een bestelling annuleren?
Nadat u de bestelling heeft geplaatst wordt uw order direct in behandeling genomen. Neem contact op met onze afdeling verkoop op +31 (0)578-579231 om na te gaan of annuleren nog mogelijk is.
Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
In de winkelwagen wordt bij ieder besteld artikel een voorraadindicator getoond.

Groen = ruime voorraad
Oranje = beperkte voorraad
Rood = lage tot geen voorraad

Na plaatsing van uw order ontvangt u een ontvangstbevestiging. De getoonde leverdatum is de door u opgegeven gewenste leverdatum. Na verwerking in ons systeem ontvangt u per mail een orderbevestiging met de definitieve levertijden. Wij streven ernaar om webhoporders ingestuurd voor 12:00 uur, dezelfde werkdag nog te versturen.
Kan mijn bestelling rechtstreeks naar de klant verstuurd worden?
Ja dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u bij stap 2 een afwijkend afleveradres opgeven.
Wat is de franco orderwaarde?
Uw francogrens is terug te vinden in onze leveringscondities of in uw online account.
Nog geen online account? Klik hier om uw inloggegevens aan te vragen.
Kan ik producten retour sturen?
Wilt u een product retourneren? Neem altijd contact op met onze afdeling verkoop op +31(0)578-579231 om het retour vooraf aan te melden. Niet aangemelde retouren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Met welke transporteur wordt mijn bestelling bezorgd?
Over het algemeen worden alle bestellingen via DHL bezorgt. Zij bieden de pakketten of de pallets de eerst volgende of de tweede werkdag na verzending bij u aan.