Persbericht: Dulimex neemt deel verkoopactiviteiten Keyman over

PERSBERICHT: Dulimex neemt deel verkoopactiviteiten Keyman over
Dulimex B.V. in Vaassen heeft een deel van de verkoopactiviteiten van Keyman Products International in Almere (hierna te noemen Keyman) overgenomen. Het gaat om de levering van het programma ketting, staalkabel, touw en toebehoren uit het winkelconcept van Keyman dat door laatstgenoemde de afgelopen jaren zeer succesvol in de markt is gezet. Vanaf 2 mei 2016 zal vanuit het Dulimex B.V. magazijn in Vaassen gestart worden met de levering van artikelen uit het Keyman winkelconcept.

Al sinds 2003 levert Dulimex B.V. een uitgebreid assortiment ketting, staalkabel en toebehoren. Na de overname van Pashook B.V. in 2008 werd het assortiment nog verder uitgebreid en verstevigde Dulimex B.V. haar positie als leverancier van ketting, staalkabel, touw en toebehoren. Door de overname van het Keyman winkelconcept wordt een nieuwe stap vooruit gezet.

Voor meer informatie over deze overname en het Keyman winkelconcept kunt u contact opnemen met Dulimex B.V. op +31 578 57 92 31.
Of klik op onderstaande links.

Handige links

Ander nieuws

Hulde aan de jubilaris!
Onze collega Corine de Wilde is vandaag 25 jaar in dienst! meer..
(10-01-2019)
DX Marketing & Communicatie vacature!
Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond, bij voorkeur twee jaar werkervaring en meer..
(13-12-2018)
Viktorketting van Zwolle tot Amsterdam!
Voor toepassing in de bramen- en frambozenteelt hebben wij afgelopen maand maar liefst 125 kilometer verzinkte viktorketting meer..
(13-12-2018)

Meer nieuws..